Jak uatrakcyjnić ofertę wynajmu dzięki fotografowaniu detali

Elementy dekoracyjne wnętrza są często pomijane w ofertach wynajmu apartamentów. Odpowiednio zaprezentowane mogą bardzo korzystnie wpłynąć na atrakcyjność Twojej oferty.

Fotografowanie detali ma zastosowanie przy chęci zwrócenia uwagi oglądającego na dany przedmiot lub element wyposażenia, który mógłby być niezauważony na fotografii przedstawiającej ogólnie całe pomieszczenie (np. kominek, nowoczesne oświetlenie, elementy dekoracyjne czy markowe przyrządy sanitarne).

Fotografowanie samego kominka z pewnością nie byłoby tak atrakcyjne - dopiero w otoczeniu innych mebli, zarysu filiżanki oraz czerni bijącej z okna stworzymy romantyczny klimat na fotografii.


Ma to jednak sens wtedy, kiedy takie zdjęcie podepniesz pod fotografię główną prezentującą całe pomieszczenie. Poniżej przykład na dwóch fotografiach obrazujących tą zasadę.

Fotografia ogólna prezentująca wnętrze apartamentu z uwzględnieniem większości powięrzchni
Fotografia dodatkowa kierująca spojrzenie oglądającego bezpośrednio na autorski żyrandol - tym samym zdjęcie jest dobrym uzupełnieniem ogólnej fotografii pomieszczenia.
Widoczne półki na książki na fotografii po prawej stronie można dodatkowo wyeksponować tak jak zostało to pokazane na następnym zdjęciu.
Półki na książki - ostrość na jedną z półek dla wzmocnienia efektu prezentacji detali 
Jeżeli drobne elementy dekoracyjne nawiązują kształtem do ogólnej aranżacji wnętrza warto jest pokazać nawet najmniejsze detale. 
Czujesz ten przyjemny strumień masujący Twoje ciało? - to samo poczuje klient wynajmujący Twój apartament.
Niby szczegół, a dla niektórych może być kolejnym plusem przekonującym do rezerwacji terminu pobytu.
Tego typu zdjęcia mają również swój użytek w zaprezentowaniu struktury ścian. Aby uzyskać efekt na fotografiach poniżej światło musiało padać od góry. Akurat w przypadku pierwszej fotografii są to gotowe kafle łazienkowe z gotową grafiką nadającą efekt wypukłości.


W przypadku chęci zaprezentowania wysokiej jakości wyposażenia warto kadrować w taki sposób, aby osoba oglądająca fotografie mogła wyobrazić sobie, co znajduje się na zdjęciu. Poniższy przykład przedstawia nie tylko nazwę firmy ale również kawałki poszczególnych elementów (umywalka, blat, część panelu szklanego z fototapetą). Wykonane w ten sposób zdjęcie subtelnie pokazuje wysoki standard wyposażenia.


Jeżeli w swojej ofercie wynajmu oferujesz swoim klientom jako bonus na start wodę, wino lub owoce dobrze jest pokazać to na fotografii. Takie zdjęcia mogą stanowić przerywnik pomiędzy fotografiami ogólnymi apartamentu, podnoszą standard oferty jak i działają na zmysły klienta. Czy patrząc na poniższe fotografie czy poczułaś/-eś chęć napicia się lub zjedzenia ulubionych owoców?




trwa aktualizacja artykułu...